En jaksa.

En vain jaksa.

Kaikki tuntuu liian vaikealta. Tekisi mieli vain kaatua maahan ja nukahtaa ikuiseen uneen..Elämä menee niin helvetin huonosti taas vaihteeksi.

Ikävä Samia..Älytön ikävä. Vaikka tänään häntä koulussa näin..Mutta en puhunut.. Eikä hänkään minulle.. Nyt sitä vasta tajuaa miten tärkeä toinen on ja miten paljon toista rakastaa.. Mutta minä en vain kykene seurustelemaan. Tiedän ettei hän ymmärrä.. Mutta en vain halua satuttaa häntä enää. Olen satuttanut liian useasti. En tahdo nähdä enää Samin kasvoilla surua ja tuskaa, jonka minä aiheutan. Sami on liian rakas minulle.. En voi vain satuttaa enää häntä. En voi enää hänen kanssaan. En vain voi... Se on mahdotonta...

Ahdistaa ja on paha olla. Niin paha olo että en itsekään usko. Tekisi mieli vain ottaa partaterä tai jokin terävä ja viiltää ranteet ja kaula auki ja kuolla.... Päästä onnellisempaan paikkaan.. jos sellaista edes on. Ainakin pääsisin pois tästä tuskasta... Mutta en minä sitä voi tehdä.. En voi tehdä niin Samille..Ja Sinille... En ainakaan vielä...

" It won't be long, we'll meet again. My love for you is everlasting.." Sanat Killswitch Engagen biisistä Rose of Sharyn..

Sami.. Anna anteeksi hölmöilyni.. Vaikka rakastan sinua niin paljon, en voi seurustella kanssasi.. En voi olla lähelläsi... En vain voi..